IT-lösningar för föreningar, nätverk och klubbar

Medlemshantering är ofta mer komplext
och tidskrävande än vad man tror

Medlemmar ska registreras och registret ska underhållas, och medlemsavgifter ska hanteras samtidigt som kurser, seminarier eller andra typer av evenemang ska administreras.

Kontakter

Slipp excel-dokument, e-postlistor och fysiska medlemskort. I vår onlinetjänst My Lluvy samlar du alla dina medlemmars kontaktuppgifter och kan sköta all kommunikation på en och samma plattform.

Medlemmarna kan själva logga in och ändra sina kontaktuppgifter samt får sitt digitala medlemskort, evenemangsinformation och erbjudanden via mobilen eller datorn.

Evenemang

Gör det enklare att anordna exempelvis kurser, seminarier, middagar och tävlingar samt att administrera och marknadsföra evenemang och aktiviteter. Hela kedjan – från inbjudan, anmälan och påminnelser, till betalning och incheckning – blir enkel och automatiserad.

Erbjudanden

My Lluvy är en effektiv marknadsföring- och kommunikationskanal för sponsorer och samarbetspartners. Du kan rikta erbjudanden, förmåner och rabatter till medlemmar med olika intresseområden.

Psst! Med My Lluvy kan du även administrera tidsbokning, skapa enkäter och omröstningar, skicka nyhetsbrev samt skicka SMS.

Vill du veta mer?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för ett möte där vi visar upp våra lösningar samt diskuterar hur vi kan hjälpa just er verksamhet på bästa sätt.