Smidigare medlemshantering
Medlemshantering är ofta mer komplext och tidskrävande än vad man tror. Medlemmar ska registreras och registret ska underhållas, och medlemsavgifter ska hanteras samtidigt som kurser, seminarier eller andra typer av evenemang ska administreras. Därför vill vi underlätta, där vi kan, så att ni kan fokusera på glädjen i föreningslivet!
Evenemang
Gör det enklare att anordna exempelvis kurser, seminarier, middagar och tävlingar samt att administrera och marknadsföra evenemang och aktiviteter. Hela kedjan – från inbjudan, anmälan och påminnelser, till betalning och incheckning – blir enkel och automatiserad.
Erbjudanden
My Lluvy är en effektiv marknadsföring- och kommunikationskanal för sponsorer och samarbetspartners. Du kan rikta erbjudanden, förmåner och rabatter till medlemmar med olika intresseområden.
Psst! Med My Lluvy kan du även administrera tidsbokning, skapa enkäter och omröstningar, skicka nyhetsbrev samt skicka SMS.
Kundreferenser
Vill du veta mer?
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för ett möte där vi visar upp våra lösningar samt diskuterar hur vi kan hjälpa just er verksamhet på bästa sätt.