My Lluvy

Digitalisera mera!

Det finns många fördelar med att sköta din kommunikation digitalt och My Lluvy föddes ur denna dröm om en smidigare kontakt med kunder, medlemmar och medarbetare. Därför har vi skapat en överskådlig och lätthanterad portal där du hittar alla våra verktyg med ett och samma login. Du slipper arbeta på flera olika plattformar, och du spar även tid genom att bara lära dig ett gränssnitt där all din information redan finns samlad.

Läs vidare för att se fler fördelar med My Lluvy!

Uppstartshjälp

Det ska gå snabbt och enkelt att komma igång med våra verktyg! Vi finns här för dig och stöttar dig under uppstarten, och givetvis allteftersom du behöver under tidens gång.

Konfiguration

My Lluvy är en mycket anpassningsbar plattform, och vi hjälper dig gärna att justera inställningarna till att passa perfekt utifrån just dina behov.

Design

Självklart ska ditt varumärke visas upp på bästa sätt i My Lluvys alla verktyg. Vi hjälper dig att lägga in din logotype och grafiska profil.

Utbildning

Vi utbildar dig och ditt team i allt ni behöver veta om My Lluvy, antingen på plats hos er, hos oss eller på distans via skärmdelning.

Betala inte i onödan

I My Lluvy betalar du en månadsavgift – men endast för de verktyg du behöver, och bara under den period du behöver dem!

Integrationer

My Lluvy kan enkelt kopplas ihop med de flesta andra IT-system såsom affärssystem, CRM, e-handel eller betalningslösningar.

Nedan visar vi några exempel på populära integrationer.

Logotype WordPress
Logotype WooCommerce
Logotype Swish

Din information är säker hos oss!

My Lluvy är byggt med GDPR i åtanke, hela vägen från funktionalitet till datalagring. Samtliga av våra servrar ligger inom EU (och därmed under EU-lagstiftning), främst i Sverige och Tyskland.

Vill du veta mer?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för ett möte där vi visar upp våra lösningar samt diskuterar hur vi kan hjälpa just er verksamhet på bästa sätt.