ÄRENDEN

Proffsig support för bättre kundservice

Ett flexibelt ärendehanteringssystem som hjälper dig att förbättra service och kommunikation mot dina kunder. Förutom att du snabbt får koll på mängden ärenden och kan se vilka som ska prioriteras så kan du även använda verktyget internt till att-göra-listor för ökad produktivitet.

Effektivitet i varje led

Dina kunder vill veta att du finns där när de behöver dig. Med ett effektivt ärendehanteringssystem snabbar du på tiden det tar att återkomma till dina kunder och det är även tydligt för både kunden och dina medarbetare vad som händer och vem som skall göra vad. Med vårt verktyg är det lättare att följa ärendet från anmälan tills att felet är åtgärdat.

  • Ärenden – översikt

    Ett exempel på inkomna ärenden i My Lluvy Ärenden

Några fördelar med My Lluvy – Ärenden

ARBETA STRUKTURERAT

Kategorisera dina ärenden, delegera dem till personer med rätt kompetens i ditt team, prioritera och datera.

EFFEKTIVISERA

Genom att ha kontroll och planera sparar du tid, samtidigt som du kan säkerställa att inget kundärende faller mellan stolarna.

NÖJDARE KUNDER

Det blir lättare för dina kunder att följa sina ärenden, och de kan, till exempel, tydligt se vem som är kontaktperson, eller ansvarig för ärendet, och när det beräknas vara klart.

AUTOMATISK KOMMUNIKATION

Skicka e-post till kunden när ärendet uppdateras, och till din personal eller berörda team-medlemmar när ett nytt ärende registreras, ändras eller delegeras.

Ärenden är ett av många verktyg i plattformen My Lluvy. Läs mer om alla våra verktyg här.

Vill du veta mer?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för ett förutsättningslöst möte där vi visar upp våra lösningar samt diskuterar hur vi kan hjälpa just er verksamhet på bästa sätt.