Fullt engagemang för ditt evenemang
Låt vårt verktyg sköta grovarbetet så att du kan fokusera på evenemanget! Vår lösning passar alla typer av evenemang; från VIP-kvällar till seminarier, kurser eller tävlingar. Du behöver bara lägga in information på en plats, sedan skapas och hanteras inbjudan, anmälan, betalning, bokningsbekräftelser och påminnelser automatiskt.
Några fördelar med My Lluvy – Evenemang
Betalning direkt
Låt besökarna betala direkt vid anmälan online, och välj själv om du vill aktivera kortbetalning, Swish, faktura eller betalning på plats. Priset kan styras utifrån olika grupper, som till exempel att VIP-medlemmar får ett rabatterat pris.
Inbjudan via e-post
Utifrån den information du har angett om ditt evenemang skapas automatiskt en inbjudan med din logotyp och grafiska profil. Inbjudan och även påföljande bokningsbekräftelser och biljetter kan sedan skickas via e-post.
Bokningssida online
Till varje evenemang skapas automatiskt en bokningssida med din logotyp och grafiska profil. Denna är lätt att integrera på din befintliga hemsida och du kan enkelt dela den på dina sociala medier.
Biljetter
Biljetter kan skickas via e-post eller sms (kräver verktyget SMS) och visas sedan i entrén till ditt event. Du kan antingen bocka av via den digitala incheckningslistan eller läsa av biljetten med en QR-kodläsare.
Passar olika evenemangstyper
My Lluvy – Evenemang kan användas både för öppna event, dit vem som helst får komma, eller för slutna evenemang, dit bara inbjudna kontakter kan anmäla sig.
Google Maps
När du angett den plats där ditt evenemang kommer äga rum kopplas detta till Google Maps och genererar en karta, utifrån vilken deltagaren kan få tydlig vägbeskrivning från sin nuvarande plats.
Lär dig mer om evenemang och event management
Vill du veta mer?
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för ett möte där vi visar upp våra lösningar samt diskuterar hur vi kan hjälpa just er verksamhet på bästa sätt.