HÄNDELSEKEDJOR
Från 99 kr / månad
exklusive moms
Från 99 kr / månad
exklusive moms
Med händelsekedjor kopplar du samman verktygen i My Lluvy till automatiska flöden, till exempel:
Till alla deltagare på ett evenemang skickas automatiskt en enkät dagen efter evenemanget för att få feedback. Alla som svarar får som tack ett erbjudande skickat till dem via sms.
Du bestämmer vad som ska göras, när och till vem. Sen sköter My Lluvy resten!
Genom att automatisera dina kommunikationsflöden och reducera mängden administrativt arbete kan du lägga din tid på annat, som kundservice eller försäljning.
Det är väldigt enkelt att bygga upp dina händelsekedjor. Bara dra och släpp det du vill ska hända i drag-and-drop editorn.
Välj om din händelsekedja ska gälla löpande eller under en begränsad tidsperiod, exempelvis under en viss kampanj eller säsong.
Du kan även välja om din händelsekedja ska gälla för alla eller endast för ett riktat urval av kontakter såsom vissa grupper eller endast för medlemmar.
Händelsekedjor är ett av många verktyg i plattformen My Lluvy. Läs mer om alla våra verktyg här.
Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för ett förutsättningslöst möte där vi visar upp våra lösningar samt diskuterar hur vi kan hjälpa just er verksamhet på bästa sätt.