HÄNDELSEKEDJOR

Från 99 kr / månad
exklusive moms

SPARA TID MED AUTOMATISKA HÄNDELSEKEDJOR

Med händelsekedjor kopplar du samman verktygen i My Lluvy till automatiska flöden, till exempel:
Till alla deltagare på ett evenemang skickas automatiskt en enkät dagen efter evenemanget för att få feedback. Alla som svarar får som tack ett erbjudande skickat till dem via sms.

Du bestämmer vad som ska göras, när och till vem. Sen sköter My Lluvy resten!

Anpassat efter dina behov

De verktyg du har aktiverat bestämmer vilka valmöjligheter du har i My Lluvy – Händelsekedjor. För att exempelvis kunna automatisera ett utskick av en enkät krävs att du har aktiverat My Lluvy – Enkäter.

  • Redigera händelsekedjor

    Ett exempel på hur Händelsekedjor i My Lluvy ser ut

Några fördelar med My Lluvy – Händelsekedjor

FRIGÖR TID TILL ANNAT

Genom att automatisera dina kommunikationsflöden och reducera mängden administrativt arbete kan du lägga din tid på annat, som kundservice eller försäljning.

DRAG-AND-DROP EDITOR

Det är väldigt enkelt att bygga upp dina händelsekedjor. Bara dra och släpp det du vill ska hända i drag-and-drop editorn.

SCHEMALÄGG

Välj om din händelsekedja ska gälla löpande eller under en begränsad tidsperiod, exempelvis under en viss kampanj eller säsong.

RIKTA TILL OLIKA MÅLGRUPPER

Du kan även välja om din händelsekedja ska gälla för alla eller endast för ett riktat urval av kontakter såsom vissa grupper eller endast för medlemmar.

Händelsekedjor är ett av många verktyg i plattformen My Lluvy. Läs mer om alla våra verktyg här.

Vill du veta mer?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för ett förutsättningslöst möte där vi visar upp våra lösningar samt diskuterar hur vi kan hjälpa just er verksamhet på bästa sätt.