My Lluvy

Prislista

Vad kostar My Lluvy för dig?

Priset beror på hur mycket du använder verktyget samt vilka verktyg man aktiverar. För att förtydliga lite har vi gjort en tabell som du kan se här nedan. Du betalar bara för en månad i taget (förskottsbetalning), och du har ingen bindningstid.

Priser per verktyg

Med ”användare” avser vi administratörer som ska kunna logga in My Lluvy och hantera de olika verktygen, ej t.ex. föreningsmedlemmar, nyhetsbrevsmottagare eller personer som köpt en evenemangsbiljett.

Alla priser nedan visas exklusive moms.

1 användareExtra användare (per st)Extra kostnader
Startavgift1500 kr0 krIdeell förening? Då skippar vi denna ;)
Kontakter0 kr / mån0 kr / mån
Nyhetsbrev0 kr / mån0 kr / månBaseras på mängden utskick, se nedan
SMS0 kr / mån0 kr / mån50 öre per SMS-del (till svenska mobilnummer) *
Medlemskap129 kr / mån69 kr / månEventuella kostnader för betalningsalternativ, se nedan
Mina sidor129 kr / mån69 kr / mån
Evenemang149 kr / mån79 kr / månEventuella kostnader för betalningsalternativ, se nedan
Tidsbokning279 kr / mån139 kr / månEventuella kostnader för betalningsalternativ, se nedan

* Vill du kunna skicka SMS till utländska mottagare? Inga problem! Dock skiljer sig SMS-kostnaden något mellan olika länder, kontakta oss för prisinformation.

Nyhetsbrev

Personer i kontaktregistretPris
0 – 1000 kr
101 – 50060 kr / mån
501 – 100090 kr / mån
1001 – 1500120 kr / mån
1501 – 2000150 kr / mån
2001 – 2500180 kr / mån
2501 – 3000220 kr / mån
3001 – 3500250 kr / mån
3501 – 4000280 kr / mån
4001 – 4500310 kr / mån
4501 – 5000350 kr / mån
5001 – 6000380 kr / mån
6001 – 7000440 kr / mån
7001 – 8000500 kr / mån
8001 – 9000570 kr / mån
9001 – 10000630 kr / mån
Fler än 10000?Kontakta oss för offert!

Betalningsalternativ

I flera av våra verktyg kan man lägga till olika betalningsalternativ, vid exempelvis tidsbokning, anmälan till evenemang (biljettköp) eller vid registrering av medlemskap.

Exempel på betalningsalternativ kan vara Klarna, Stripe eller Swish. Vid aktivering av dessa tillkommer en kostnad som dessa leverantörer tar ut (oftast en viss procent per transaktion), och ett avtal krävs med dem. Vi kan rådgiva er i vilken leverantör som passar er bäst och hjälper er gärna igång!

Givetvis funkar våra verktyg lika bra utan aktiverad onlinebetalning, men eventuella betalningar får då lösas manuellt (exempelvis: boka tid online och betala sedan på plats).

Vill du veta mer?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för ett möte där vi visar upp våra lösningar samt diskuterar hur vi kan hjälpa just er verksamhet på bästa sätt.