Kundcase:
Skanska

OM SKANSKA

Skanska grundades redan 1887 och är inte bara ett av Sveriges, utan ett av världens, största byggföretag. Deras arbete baseras på värderingarna: Värna om livet; Agera etiskt och öppet; Bli bättre – tillsammans; och Vid kundens sida. Dessa reflekteras i att man arbetar för ett bättre samhälle; med bostäder för alla och för framtiden; genom att man har en nollvision när det gäller skador och ohälsa i arbetet; samt en strävan efter att merparten av arbetet skall vara grönt byggande, som projektet Brf Lindholmspiren är ett exempel på.

Lösningen som har arbetats fram för Brf Lindholmspiren ska kunna appliceras på liknande kommande projekt för Skanska. Allt för att underlätta för de boende och bostadsrättsföreningen, samt främja kommunikationen och samspelet mellan dem och Skanska.

Mer information om Skanska hittar du här: www.skanska.se

VI PÅ LLUVY HAR HJÄLPT SKANSKA MED

  • Hemsida i WordPress för bostadsrättsföreningen Brf Lindholmspiren: www.brflindholmspiren.se
  • Administrativt verktyg för bostadsrätts-föreningens styrelse för att hantera fastigheter, lägenheter och medlemmar
  • Tidsbokningssystem för bland annat nyckelutlämning, slutbesiktning och hisstid vid inflyttning och servicebesök
  • Påminnelser och informationsutskick via SMS
  • Dokumenthantering